16 October 2006

Δεν τα πήγαμε και άσχημα...

Στο 40% η αποχή στην νομαρχία Αθηνών που ψηφίζω και εγώ. Καθόλου άσχημα για ένα πρωτοεμφανιζόμενο κίνημα.. μαζί με τα άκυρα χτυπάει στα ίσια την νομαρχία. Αυτές ήταν οι πρώτες εκλογές στις οποίες η διαδικασία ψήφου δεν ήταν υποχρεωτική !!! Μια χαρά .....μήπως ξέρει κανείς άμα ισχύει και για τις βουλευτικές ????

Κάτι μου λέει ότι στις επόμενες εκλογές το ποσοστό αυτό θα μεγαλώσει κι άλλο. Που βέβαια δεν ξέρω κατα πόσο είναι σωστό υπό την έννοια ότι όσο μεγαλύτερη η αποχή και τα μαύρα τόσο μεγαλύτερος και ο έλεγχος των "μεγάλων" κομμάτων. Και διατυμπανίζει η Κανέλη ότι ο μόνος κερδισμένος είναι ο δικομματισμός...και τι μας το λες ρε Λιάνα μας ? Μαλακόβλακες είμαστε να μην το καταλαβαίνουμε. Έλα μου ντε που δεν υπάρχει κάποια ενναλακτική ... και μη μου πεις για ΚΚΕ τώρα. Και άμα θέλετε να μιλάμε για νικητές και χαμένους, κοιτάξτε τα ποσοστά πιο προσεκτικά και σταθείτε στο ποσοστό της αποχής (απο το σχολείο μου άρεσε αυτή η λέξη)

Καλό το μαύρο, μάλλον θα το ξαναρίξω και στις επόμενες - σε κάνει να αισθάνεσαι ότι ξελάφρωσες - του μπο φλο, φάση

0 Comments:

Post a Comment

<< Home